گزارش فعالیت‌های مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از ابتدا لغایت پایان سال ۱۳۹۹

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۹ کد : ۱۷۰ اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۷۴۴
مدیر وبسایت مدیریت همکاری های علمی و بین المللی: امیررضا گران ملک
گزارش فعالیت‌های مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از ابتدا لغایت پایان سال ۱۳۹۹
از واپسین ماه‌های سال ۱۳۹۸، تمامی مردم جهان و از آن جمله هموطنان عزیزمان، با پدیده غریب و هولناکی به نام پندمی کرونا روبه‌رو شدند که تا به امروز، همچنان با آن در حال مبارزه و ستیز می‌باشند. مشهود است که در کنار سپری شدن این روزهای سخت، بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید، همدلی، همبستگی، مسئولیت‌پذیری، توجه و مشارکت  افراد  جامعه  برای  مقابله  با  اثرات  ناگوار  شیوع  این اپیدمی هستیم و بی‌شک در این برهه، بی شک جامعه نیازمند حضور و نقش‌آفرینی خانواده‌ بزرگ نظام آموزش عالی کشور است.

مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی به عنوان یکی از بخش های فعال دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، همواره بر آن بوده است تا با تلاش‌های بی‌وقفه خود به ارتقای جایگاه دانشگاه میان جوامع داخلی و بین‌المللی کمک نماید که نتایج ملموس و دستاوردهای ارزشمند سال‌های گذشته، گواهی بر این ادعا می‌باشد. این دیدگاه و روند در سال ۱۳۹۹ با توجه شیوع ویروس کرونا و وجود انواع محدودیت ها نیز ادامه یافت. هر چند که به دلیل این همه‌گیری، بسیاری از همکاری‌های علمی و بین المللی نظیر سفرها و بازدید‌ها از مراکز علمی داخلی و خارجی لغو گردید. با توجه به شرایط حاکم، مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی تصمیم بر آن گرفت تا با تغییر رویکرد خود در برخی حوزه‌ها، با بهره‌گیری از ایده‌های نوین، بتواند همچون گذشته پر قدرت به مسیر خود ادامه دهد که از جمله آنها می‌توان به برگزاری ده‌ها وبینار علمی با  همکاری دانشکده‌ها و معاونت‌های دانشگاه و با حضور محققین برجسته ایرانی و خارجی از سراسر دنیا، جلسات مجازی با شرکای خارجی و نیز انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های خارجی، بخصوص دانشگاه‌های کشورهای همسایه (طبق سیاست وزارت علوم)، اشاره نمود.

امید که به لطف و یاری خداوند متعال، تلاش آگاهانه نخبگان و بردباری و همراهی افراد جامعه، این روزهای تلخ، هرچه زودتر سپری شود و شاهد روزهای خوش همراه با بهروزی و موفقیت برای همگان باشیم.

رسید مژده که ایام غم نخواهند ماند    چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند

مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی

 

فایل گزارش فعالیت‌های مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از ابتدا لغایت پایان سال ۱۳۹۹

.

امیررضا گران ملک

امیررضا گران ملک

مدیر وبسایت مدیریت همکاری های علمی و بین المللی


نظر شما :