ابراز خرسندی دانشگاه Universitat de Girona اسپانیا از حضور دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این دانشگاه جهت گذران فرصت مطالعاتی در قالب پروژه اراسموس (+Erasmus)

۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۸۶ اخبار مدیریت
تعداد بازدید:۲۹۷
ابراز خرسندی دانشگاه  Universitat de Girona اسپانیا از حضور دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این دانشگاه جهت گذران فرصت مطالعاتی در قالب پروژه اراسموس (+Erasmus)

دانشگاه گیرونا اسپانیا به عنوان یکی دانشگاه های مطرح، طی پیامی در رسانه های اجتماعی، از حضور دو دانشجوی ایرانی مقطع PhD در این دانشگاه ابراز خرسندی نمود.

 متن خبر به این شکل می باشد:
خوشحالیم که اعلام کنیم دو دانشجوی دکترای ایرانی، میلاد حیدری قلعه از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و محسن احمدی جبلی از دانشگاه اصفهان، در حال انجام فرصت مطالعاتی در آزمایشگاه AMADE با عنوان "چاپ سه بعدی پلیمرهای تقویت شده با فیبر قوی (3DPSTRONG)" می باشند.
پروژه تحقیقاتی 3DPSTRONG برای رقابت در کسب و کار ACCIÓ، توسط اتحادیه اروپا و آژانس کاتالونیا از طریق اقدام Marie Skłodowska-Curie در قالب طرح "همکاری مالی برنامه های منطقه ای ، ملی و بین المللی (COFUND)" و برنامه +Erasmus تأمین مالی شده است. این پروژه توسط دکتر Adi Adumitroaie درحال اجرا می باشد.

جهت مشاهده متن کامل در صفحه لینکدین این دانشگاه، اینجا کلیک نمایید.


نظر شما :